سریعترین راههای یادگیری زبان جدید

سریعترین راههای یادگیری زبان جدید


علاقه‌مند به یادگیری زبان جدید هستید , اما وقت کمی دارید؟ همیشه اینطوریه، مگه نه؟!
چه برای مصاحبه شغلی ,چه امتحان , چه یک روز تعطیل و دیدن یکی از اعضای خانواده , ناگهان شما یک زمان کوتاه و مشخص برای رسیدن به سطح مناسبی از روان صحبت کردن دارید که با ان مواجه هستید.

حالا به همان اندازه که ما دوست داریم به شما بگویم که ما راهی را پیدا کرده‌ایم که شما به مهارت خود برسید ، همه ما می‌دانیم که فرآیند یادگیری به اینصورت، نتیجه ی مطلوبی ندارد.
اما جای نگرانی نیست : ما سریع‌ترین راه را برای یادگیری زبان جدید کشف کرده‌ایم . با چند راه میان‌بر استراتژیک و اتخاذ یک ذهنیت درخشان, شما باید از اینکه مهارت‌های زبانی تان چه سریع پیشرفت خواهند کرد , شگفت‌زده شوید .
این فرآیند ساده و کافی را دنبال کنید تا نتایج را سریع ببینید :

1.
لطفا ً برای رسیدن به هدف نهایی برنامه‌ریزی کنید

یاد گرفتن یک زبان جدید در سریع‌ترین و ساده‌ترین راه ممکن درست مانند رانندگی است اگر دقیقا ً بدانید که دقیقا ً کجا می‌خواهید بروید , هرگز قادر نخواهید بود با سرعت کامل به جلو حرکت کنید و به آنجا برسید .
اگر عجله دارید، همیشه این دلیل را پیش روی ذهن خود قرار دهید. و هدف همه ما , تدارکات یادگیری است . با تصمیم‌گیری …سطح روان صحبت کردن که می‌خواهید به آن برسید ،
هر چند وقت یکبار , و برای چه مدت؟
چه زمانی از روز را می‌توانید برای یادگیری اختصاص دهید

شما می‌توانید یک برنامه حمله ایجاد کنید - برنامه‌ای که از تاریخ " مهلت " شما جلوتر است , به شما کمک می‌کند از نقطه " a " به نقطه " b" در زمانی که دارید ، پرش کنید .
در حالیکه این ممکن است پرش از روی عرشه به نظر برسد  ولی شما باید به ما اعتماد کنید .
در واقع ما برحسب تجربه می‌دانیم که آن‌هایی که از برنامه  اموزشی که توسط اساتید ما، در اختیار زبان اموزان قرار میگیرد، استفاده می‌کنند، ابزاری قدرتمند در دست دارند که زمان مطالعه را تا پنج برابر برای  آنها سازماندهی می‌کند و به احتمال زیاد به اهداف خود میرسند.
بنابراین ما می‌توانیم بااعتماد به نفس به شما بگوییم که اگر طرح " انجام یا مرگ " شما بدون خطا باشد , موفقیت شما قطعی خواهد بود. 
و برای آن‌هایی که از لحاظ زمانی تحت فشار نیستند ما محاسبه کرده‌ایم که به طور متوسط چقدر طول می‌کشد تا مردم یک زبان خارجی بیاموزند 

۲ . به روشی یاد بگیرید که برای شما مناسب است

نکته مهم بعدی ما این است که دقیقا ً چطور یک زبان خارجی را بهتر یاد خواهید گرفت . چون وقتی برای رسیدن به یک بازه زمانی کوتاه کار زیادی دارید ، هیچ دلیلی برای یادگیری روش‌هایی که سرعت شما را کند میکند، وجود ندارد. شما می‌خواهید به سریعترین شکل ممکن، نتیجه ی تلاش‌های خود را بینید. 

اما چطور ؟ همه چیز مربوط به  توجه به ویژگی‌های شخصیتی تان است . درک تمایلات شما نقش بزرگی در میزان موفقیت شما ایفا خواهد کرد .

3 . برنامه ی Memorise را نصب کنید .

واژگان، بخصوص زمانیکه زبان تحت فشار قرار می‌گیرد ، بدترین کابوس یک زبان اموز است.
و با عقل و منطق خوب .
گاهی اوقات ، شما مجبورید بیشترین وقت را برای حفظ کردن لیست طولانی کلمات و عبارت‌هایی که به شما گفته‌اند " نیاز دارید ".
اما ما به شما اجازه می‌دهیم تا یک راز را بدانید : وقتی بحث درک و صحبت کردن به یک زبان است ، برخی کلمات بسیار مهم‌تر هستند ، بسیار مهم‌تر از دیگران .
با توجه به مطالعه انجام‌شده توسط Sublingual ، با یادگیری حدود ۲۰۰۰ نفر از معمول‌ترین کلمات در یک زبان ، شما ۸۰ % از هر متن را درک خواهید کرد .
این مقدار بسیار کم‌تر از ۸،۰۰۰ کلمه است که برخی متخصصان مدعی هستند شما باید تا سطح پیشرفته یاد بگیرید که در یک کشور خارجی کاملا ً خودکفا باشید
بنابراین وقتی صحبت از  یادگیری کلمات جدید میشود، با یادگیری کم‌تر، سریعتر یاد بگیرید : دوره‌هایی را دنبال کنید که بر روی " یادگیری " مطلق " تمرکز می‌کنند ، شما می‌توانید با سرعت برق از ملزومات اساسی عبور کنید .
و فقط یک‌بار آن‌ها را یاد نگیرید : کلید حفظ vocab ، تمرین و تکرار و جمله سازی و مرور است

4 . با کله شیرجه بزنید

اگر وقت خود را در خارج از کشور صرف کنید ، به سرعت زبان جدیدی یاد خواهید گرفت ؛ یک قرار عاشقانه، عاشق یک فرد نیتیو شدن ؛ تماشای فیلم ، خواندن و گوش دادن صحبت های افراد نیتیو، در معرض قرار دادن خودتان در دنیای واقعی با افراد نیتیو، شانس شما را برای یادگیری یک زبان به طرز سرسام آوری افزایش می‌دهد .
چه خواندن مقالات خبری آنلاین به زبانی که در حال یادگیری ان هستید، چه تماشای فیلم های خارجی با زیرنویس یا استفاده نکردن از ترجمه رمان مورد علاقه خود،  روش های بیشماری برای غوطه ور کردن خود به زبان مورد نظر وجود دارد  بدون اینکه از در خانه خارج شوید.

5 . عاشق فرهنگ آن کشوری که در حال یادگیری زبان مردمش هستید، شوید

با همه چیزهایی که گفته شد؛تنها راه مطمئن برای بیدار كردن همه این خصوصیات انگیزشی در درون شما، عشق است و شما از مدت زمان یادگیری به طور مؤثر و سريع شگفت زده خواهيد شد 
این دلیل، توضیح می دهد که چرا همه می گویند عاشق یک نیتیو شو! آیا اینطور نیست؟ اگر عاشقانه ی محض انگیزه ای را ایجاد نکند ، هیچ چیز دیگری نخواهد کرد!
اما نگران نباشید: عاشق شدن  تنها چیزی نیست که شما را به جلو می برد، آشنایی با فرهنگ های خارجی و پیدا کردن چیزی که باعث می شود یک انگیزه درونی برای زندگی در دنیای جدید، ابجاد شود، همان ترفند را انجام خواهد داد.

6 . فقط روی ملزومات دستور زبان متمرکز شوید

در حالی که گرامر بدون شک در طولانی مدت مهم است ، با تسلط بر نکات دقیق تر ، نکات وقت گیر تر  غالباً می توانند  به غیر ممکن بودن رسیدن به هدف نهایی، تبدیل شوند. 
غالباً تسلط بر اصول اساسی گرامر، برای ساختن جملات مناسب است.
به یاد داشته باشید: هنگامی که شما سعی می کنید بر یک زبان  به سریعترین روش ممکن تسلط داشته باشید ، درک و فهم  از زبان مورد نظر، کافی است. 
و برای شمایی که هنوز هم مجبور به جستجوی دستور زبان کامل هستید ما استقامت شما را تحسین می کنیم ، و می دانیم که شما در دراز مدت از خود تشکر خواهید کرد. در واقع ، ما دوست داریم به شما کمک کنیم: در آموزشگاه آنلاین ما ، شما قطعآ گرامر خود را تا بهترین سطح ممکن فرا خواهید گرفت. 

7 . از اشتباهات مکرر نترسید

ناگفته نماند که هر چه بیشتر اشتباه کنید، بیشتر یادمیگیرید.
اما وقتی نوبت به یادگیری یک زبان جدید می رسد ، این گفته اغلب ساده تر از انجام آن است. باید این حقیقت را بپذیریم که  تمرین با یک فرد نیتیو یا یک فرد  ماهر می تواند بسیار دلهره آور باشد.
اما هنگامی که شما به دنبال سریعترین راه برای یادگیری زبان  هستید ، درهم آمیختن دسته ای از کلمات مختلفی که بدون فکر گفته میشود، شما را خیلی بیشتر از انتظار برای رسیدن به هدفتان آماده می کند.
هنگامی که خود را در معرض مکالمه قرار میدهید، این به شما کمک میکند تا بیشتر به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید و با مطالعه بیشتر، پیشرفت کنید.
به علاوه ، هر چه بیشتر تلاش کنید ، بیشتر خواهید شنید ، صحبت کردن با افراد نیتیو به شما عبارات واقعی را می بخشد ، که این در یادگیری زبان بسیار مهم است. 

8 . بیشتر دوستیابی کنید

تمرین با یک فرد نیتیو برای شما امکان پذیر باشد ، وقتی صحبت کردن با او به شما فشار می آورد ، ملاقات ، گپ زدن با افراد نیتیو منافع بسیار زیادی برای شما دارد.
نه تنها اعتماد به نفس خود را روز به روز افزایش میدهید ، بلکه با یادگیری بیشتر خود انگیزه بیشتری برای خود ایجاد خواهید کرد.

9 . تقلید و یادگیری را ادامه دهید

اکنون که خود را با افراد نیتیو یا پیشرفته محاصره کرده اید؛ اطمینان حاصل کنید که از زمان خود به بهترین نحو با تقلید از نحوه صحبت کردن آنها ، از لهجه و لحن کلام آنها استفاده می کنید.
 ما نمی گویم شما باید یک طوطی شوید ، اما تقلید در موضوعات خاص، یک ابزار قدرتمند است و  یک راه مؤثر تکرار جملات و ضبط کردن صدای خودتان میباشد. 
بنابراین شما در اینجا همه چیز دارید. ما تمام دانش خود را در سریعترین روش برای یادگیری یک زبان به شما منتقل می کنیم.
حالا این به شما بستگی دارد. شروع کنید ، چیزهای زیادی بیاموزید و به ما اطلاع دهید که پیشرفت شما چگونه است!


نسرین پاغنده
انگلیسی
683