5 نکته که یادگیری زبان را آسان تر میکند

5 نکته که یادگیری زبان را آسان تر میکند

در این پست قصد داریم در مورد 4 نکته که یادگیری زبان شما را آسان تر میکند صحبت کنیم ، با انجام این 5 نکته میتوانید در مسیر یادگیری زبان موفق تر عمل کنید پس با ما در آموزشگاه آنلاین زبان همراه باشید

1 . ۱۰ دقیقه در روز را کنار بگذارید

دفتر خاطرات خود را بردارید و حداقل ۱۰ دقیقه در روز برنامه ریزی کنید تا چیزهایی که یاد گرفته اید را حفظ کنید سپس، کلمات را با صدای بلند بخوانید و تکرار کنید. همچنین می‌توانید دور کلمات  خط بکشید و ﺁن‌ها را دور خانه یا پشت میزتان بچسبانید تا مطمئن شوید که کلمات در حافظه‌تان باقی می‌مانند!

2 . سعی کنید واژه‌ها را به تصویر بکشید

برای حفظ واژه‌ها، هر کلمه یا عبارتی را که می‌ﺁموزید، مجسم کنید. برای هر کلمه یک تصویر مرتبط بسازید. شاید از نظر تکنیکی خنده‌دار باشد، اما از این طریق ممکن است همیشه به خاطر داشته باشید که این عبارت به چه معناست!

3 . کامل گوش کنید!

یک روش موثر برای تسلط یافتن بر زبان گوش دادن به صحبت‌های مردم است. به رادیو گوش دهید یا فیلم‌ها و تلویزیون‌های خارجی را تماشا کنید. به شما اطمینان میدهم که خیلی سریع شروع میکنید به جمع آوری کلمات و اصطلاحات بدون اینکه حتی متوجه آنها شوید!

4 . راحت طلبی را کنار بگذارید

اشکالی ندارد که اشتباه کنید. این روش همچنین روشی عالی است برای بهبود و تقویت مهارت‌های زبانی. و یادتان باشد،  هر چه بیشتر تمرین کنید، تلفظ شما بهتر می‌شود و بیشتر لهجه شما شبیه به افراد نیتیو میشود. پس با اطمینان راحت طلبی را کنار بگذارید و تا جایی که امکان دارد تمرین کنید. 

5) شرکت در تبادل زبان

پیدا کردن پارتنر زبان و گفتگو با افراد نیتیو ، روشی بسیار با ارزش برای به‌کارگیری ‹زبان› است. تبادل زبان، این کار را برای شما ﺁسان می‌کند. می‌توانید افراد بومی از زبانی که یاد می‌گیرید پیدا کنید و از آنها بازخورد بگیرید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید با افراد بیشتری دوست شوید تا پاسخ‌های متفاوتی دریافت کنید! پس وقتی شما واقعا شجاعت صحبت کردن با افراد نیتیو را دارید، چرا خودتان را یک پارتنر زبان (چه حضوری چه آنلاین ) نمی‌بینید که کسی هم زبان بومی شما را،  یاد می‌گیرد؟ حتی فقط یک ساعت در هفته، تأثیر بسزایی در مکالمه شما دارد!


نسرین پاغنده
انگلیسی
604