تاثیر دیدن فیلم در تقویت زبان

تاثیر دیدن فیلم در تقویت زبان

یادگیری زبان با فیلم، یک راه آسان برای شنیدن زبان های مختلف است.
فیلم ها برای گوش دادن به صحبت کردن افراد نیتیو، عالی هستند. تقلید آنچه را که می شنوید کمک بزرگی برای به یاد آوردن کلمات میکند. اگر فقط به این فکر کنید که چه عبارات و جملاتی را با دیدن فیلمها به زبان مادری خود، به یاد دارید، ارزش این نوع آموزش را درک خواهید کرد
تماشای فیلمی که از قبل با آن آشنا هستید ، به زبانی که اکنون در حال یادگیری آن هستید، نیز میتواند مفید باشد. از آنجا که شما داستان فیلم را می دانید، به راحتی می توانید فیلنامه را با آنچه که گفته میشود، ارتباط دهید.

برای یادگیری بهتر، شما می توانید از زیرنویس ها استفاده کنید.

نکته عالی این است که شما به راحتی می توانید زیرنویس فیلم را روشن کنید تا به شما در درک گفتگوها کمک کند.
اینکه آیا از زیرنویس ها استفاده کنید یا نه ، و به چه زبانی ، بستگی به توانایی شما دارد. شما می توانید ابتدا شروع به تماشای فیلم با زیرنویس کنید و هنگامی که موضوع فیلم را درک کردید، به سادگی زیرنویس را خاموش و تکیه بر مهارت های شنیداری خود کنید. 

شما درباره فرهنگ های مختلف، بینش به دست می آورید

اگر شما تصمیم بگیرید به تماشای یک فیلم خارجی (به جای تماشای فیلم دوبله شده ) ، شما می توانید فیلم های جذاب ، هیجان انگیز و حتی غیر معمولی را پیدا کنید که باعث میشود شما بینشی درباره  شیوه دیگری از زندگی را به دست آورید.
با تماشای فیلم های زبان اصلی، هم شما مهارت های زبانی خود را بهبود می بخشید، هم درک فرهنگی خود را افزایش می دهید. آنها همچنین می توانند یک مرجع عالی باشند برای زمانیکه شما با یک فرد نیتیو تمرین صحبت کردن میکنید.

فیلم ها به زبان های مختلف به راحتی در دسترس هستند.

شما به راحتی می توانید یک فیلم را که قبلا در خانه داشته اید را انتخاب کنید  و به راحتی گزینه های برنامه ی نمایش فیلم را به زبانی که  شما در حال یادگیری آن هستید، تغییر دهید. یا به راحتی یک فیلم را دانلود کرده و از تماشای آن هم لذت ببرید هم زبان خود را تقویت کنید.
برگزاری کلاس های فیلم در آموزشگاه آنلاین زبان

در این آموزشگاه آنلاین زبان بسیاری از اساتید از جلسات بررسی فیلم برای تدریس بهتر استفاده میکنند و شما میتوانید با شرکت در کلاس آنلاین زبان این اساتید از این امکان هم بهره مند شوید ، امروزه بهره مندی از آموزش آنلاین زبان می تواند شما را با شتاب بیشتری به سمت موفقیت سوق دهد 




نسرین پاغنده
انگلیسی
676