چگونه میتوان تابعیت کشور فرانسه را گرفت؟

چگونه میتوان تابعیت کشور فرانسه را گرفت؟

آیا می‌خواهید شهروندی کشور فرانسه را بدست بیاورید؟ اگر با یک شخص فرانسوی ازدواج کنید یا اجدادتان یا خواهر یا برادرتان فرانسوی باشند ، می‌تواند تابعیت کشور فرانسه را بدست بیاورید. اگر هیچ کدام یک از شرایط بالا را ندارید ، پس بایستی برای «تابعیت» درخواست بدهید! به نظر پیچیده می‌رسد؟ نگران نباشید ما به تمام چیزهایی که باید بدانید می‌پردازیم.
چگونه میتوان تابعیت فرانسوی گرفت؟

تابعیت یا به تبعیت در آمدن ، یکی از روش های بدست آوردن ملیت فرانسوی است. برای اینکه ازین امر سودمند شوید ، باید شرایط مربوط به قوائد اقامت در کشور فرانسه ، یکپارچگی با جامعه فرانسه و... را داشته باشید. اگر قصد اقامت در فرانسه یا کشوری دیگر را دارید باید یک فایل درخواست نامه آماده کرده و به اداره ریاست یا کنسولگری فرانسه بفرستید. آسان بنظر می‌رسد؟ خب ، ابتدا باید تمام شرایط زیر را برای گرفتن تابعیت یا ملیت فرانسوی فراهم کنید:
۱ . سن :

باید بالاتر از سن استاندارد تابعیت گیری کشورها باشد. (قانون بین المللی) 
۲ . محل اقامت :

به غیر از شرایط خاص ، حداقل مدت اقامت در فرانسه پنج ساله است.
۳ . قاعده و نظم اقامت :

هنگامی که در حال ثبت درخواست نامه تابعیت فرانسه هستید ، باید دارای مجوز معتبری باشید ، به استثنای اینکه شهروند یکی از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا باشید و یا اینکه سوئیسی باشید.
۴ . همگن یا مشابه بودن با جامعه فرانسوی ها :

باید همگنی و مشابه بودن خودتان با جامعه فرانسوی را ثابت کنید:  توسط پایبندی تان به اصل های مهم و ارزش های کشور توسط علم کافی از تاریخ ، فرهنگ و جامعه فرانسه. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید ، میتوانید کتابچه‌ شهروندی را دانلود کنید.
۵ . تکلم به زبان فرانسوی :

باید ثابت کنید که علم کافی از زبان فرانسوی دارید. برای بدست آوردن شهروندی فرانسه ، چه سطحی از تسلط به زبان فرانسوی مورد نیاز است؟ برای بدست آوردن ملیت فرانسوی ، باید ثابت کنید که سطح زبان شفاهی و نوشتاری شما در حد سطح متوسط زبان فرانسوی است. برای اثبات داشتن این سطح از تسلط شفاهی و نوشتاری در زبان فرانسوی ، باید یک دیپلم فرانسوی و یا یک مدرک قابل قبول در یکی از آزمون های زبان فرانسه داشته باشید: دیپلم مربوط به خود کشور فرانسه (Diplôme national du brevet) ، دیپلمی است که طبق سیستم‌ آموزشی فرانسه پس از پایان کالج ، به شما اعطا می‌شود و یا دیپلمی که نشان دهد که شما دانش زبانی مربوطه در حد و اندازه سطح متوسطه در زبان فرانسوی را دارا می‌باشید.
در پایان پیشنهاد می کنیم جهت آموزش زبان فرانسوی از آموزش آنلاین زبان فرانسوی در آموزشگاه آنلاین زبان ما استفاده کنید ، در این روش شما از آموزش مجازی زبان فرانسوی که به صورت آموزش غیرحضوری فرانسوی است بهره مند خواهید شد و با آموزش آنلاین فرانسوی می توانید با هزینه مناسب روان و مسلط فرانسوی صحبت کنید


نسرین پاغنده
انگلیسی
769