چگونه میتوان تابعیت کشور فرانسه را گرفت؟

آیا می‌خواهید شهروندی کشور فرانسه را بدست بیاورید؟ اگر با یک شخص فرانسوی ازدواج کنید یا اجدادتان یا خواهر یا برادرتان فرانسوی باشند ، می‌تواند تابعیت کشور فرانسه را بدست بیاورید. اگر هیچ کدام یک از شرایط بالا را ندارید ، پس بایستی برای «تابعیت» درخواست بدهید! به نظر پیچیده می‌رسد؟ نگران نباشید ما به تمام چیزهایی که باید بدانید می‌پردازیم.
چگونه میتوان تابعیت فرانسوی گرفت؟
تابعیت یا به تبعیت در آمدن ، یکی از روش های بدست آوردن ملیت فرانسوی است. برای اینکه ازین امر سودمند شوید ، باید شرایط مربوط به قوائد اقامت در کشور فرانسه ، یکپارچگی با جامعه فرانسه و... را داشته باشید. اگر قصد اقامت در فرانسه یا کشوری دیگر را دارید باید یک فایل درخواست نامه آماده کرده و به اداره ریاست یا کنسولگری فرانسه بفرستید. آسان بنظر می‌رسد؟ خب ، ابتدا باید تمام شرایط زیر را برای گرفتن تابعیت یا ملیت فرانسوی فراهم کنید:
۱ . سن :
باید بالاتر از سن استاندارد تابعیت گیری کشورها باشد. (قانون بین المللی) 
۲ . محل اقامت :
به غیر از شرایط خاص ، حداقل مدت اقامت در فرانسه پنج ساله است.
۳ . قاعده و نظم اقامت :
هنگامی که در حال ثبت درخواست نامه تابعیت فرانسه هستید ، باید دارای مجوز معتبری باشید ، به استثنای اینکه شهروند یکی از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا باشید و یا اینکه سوئیسی باشید.
۴ . همگن یا مشابه بودن با جامعه فرانسوی ها :
باید همگنی و مشابه بودن خودتان با جامعه فرانسوی را ثابت کنید:  توسط پایبندی تان به اصل های مهم و ارزش های کشور توسط علم کافی از تاریخ ، فرهنگ و جامعه فرانسه. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید ، میتوانید کتابچه‌ شهروندی را دانلود کنید.

۵ . تکلم به زبان فرانسوی :
باید ثابت کنید که علم کافی از زبان فرانسوی دارید. برای بدست آوردن شهروندی فرانسه ، چه سطحی از تسلط به زبان فرانسوی مورد نیاز است؟ برای بدست آوردن ملیت فرانسوی ، باید ثابت کنید که سطح زبان شفاهی و نوشتاری شما در حد سطح متوسط زبان فرانسوی است. برای اثبات داشتن این سطح از تسلط شفاهی و نوشتاری در زبان فرانسوی ، باید یک دیپلم فرانسوی و یا یک مدرک قابل قبول در یکی از آزمون های زبان فرانسه داشته باشید: دیپلم مربوط به خود کشور فرانسه (Diplôme national du brevet) ، دیپلمی است که طبق سیستم‌ آموزشی فرانسه پس از پایان کالج ، به شما اعطا می‌شود و یا دیپلمی که نشان دهد که شما دانش زبانی مربوطه در حد و اندازه سطح متوسطه در زبان فرانسوی را دارا می‌باشید.

در پایان پیشنهاد می کنیم جهت آموزش زبان فرانسوی از آموزش آنلاین زبان فرانسوی در آموزشگاه آنلاین زبان ما استفاده کنید ، در این روش شما از آموزش مجازی زبان فرانسوی که به صورت آموزش غیرحضوری فرانسوی است بهره مند خواهید شد و با آموزش آنلاین فرانسوی می توانید با هزینه مناسب روان و مسلط فرانسوی صحبت کنید

این مطلب چطور بود ؟ نظرت برامون مهمه ، نظر بده ...