بهترین زبان های خارجی مناسب برای تجارت 

بهترین زبان های خارجی مناسب برای تجارت 

آیا شما کارآفرینی هستید که به دنبال فروش محصولاتتون در خارج از کشور هستید؟ و یا شخصی هستید که میخواهد برای یک شرکت بزرگ بین المللی کار کند؟ تجارت چیزی نیست که محدود به یک کشور باشد. تجارت های مدرن بین المللی هستند: ما قطعاتی را وارد میکنیم و محصولات را صادر می‌کنیم ، همکارانی که داریم که سراسر جهان پخش شده اند ، و به دنبال مشتری در گوشه گوشه ی جهان هستیم. این به این معنی است که تنها تسلط به زبان مادری خودمان کافی نیست. ما برای تجارت نیازمند یک زبان خارجی دیگر هستیم. اما کدام‌یک از آن ها؟ پس با ما همراه باشید تا متوجه شوید که بنظر ما کدامیک ، بهترین زبان برای تجارت است.

انگلیسی :

انگلیسی ، زبانی ست که بعنوان زبان بین المللی تجارت جهانی تشخیص داده شده و سالهای طولانی وجود داشته است. این زبان ، زبانی ست که سراسر جهان چه توسط مدیران ارشد بانک های بین المللی و یا دستفروش های بین راهی بدان تکلم می شود. انگلیسی زبانی است که ۳۷۵ میلیون بومی انگلیسی داشته که بدان صحبت می‌کنند و نزدیک ۱.۵ میلیارد نفر ، از زبان انگلیسی به عنوان زبان غیر بومی خود استفاده می‌کنند. پس حرف نزدن و عدم تسلط به این زبان ، بدین معنی است که خودتان و کسب و کارتان را از افراد زیادی جدا کرده‌اید. حال ، کارفرمایان توقع دارند که کارمندان خود بتواند به زبان انگلیسی صحبت کنند ، پس عدم تسلط به زبان انگلیسی بدان معناست که شما شغل موردنظر خود را بدست نخواهید آورد. یکی از دلایلی این موضوع این است که داشتن یک زبان واحد در مذاکرات ، کمک فراوانی می‌کند. اگر شما به این زبان ، به خوبی صحبت می‌کنید ، رابطه بهتری با همتایان خود خواهید داشت. و شانس کمتری برای اشتباه ترجمه شدن حرف هایتان و توهین آمیز بودن آنها (به علت آشنایی با زبان) وجود دارد و می‌توانید محصولاتتان را با قیمت خوبی بفروشید.
شرکت های موفق بین المللی به طور افزایشی در حال استفاده زبان انگلیسی بعنوان زبان داخلی برای تعامل هستند. نیسان با شعبه های اصلی خود در ژاپن ، اولین شرکت خارجی بود که خط مشی ای را برای انتخاب زبان انگلیسی بعنوان زبان تعامل ، در دهه ۱۹۹۰ ، اتخاذ کرد. شرکت های بیشتر و بیشتری این سیاست را اتخاذ کردند. حتی کمپانی ایرباس‌ در فرانسه ! ( فرانسه کشوری ضد انگلیسی به شمار می‌رود ) وقنی فرانسه دست به این اقدام می‌زند ، بدان معنی ست که شما هم باید وارد عمل شوید. اگر شما میخواهید در یک کنفرانس بزرگ ، ارائه دهید ، احتمال زیاد باید به انگلیسی آن را انجام دهید. معتبرترین ژورنال های آکادمیک ، به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند. و اگر میخواهید بدانید که همکاران بین المللی تان درباره چه چیزی شایعه پراکنی می‌کنند ، زبان آنها قطعا انگلیسی خواهد بود. انگلیسی محرک نوآوری است چرا که افراد را قادر به اشتراک گذاری ایده ها می‌کند. حتی اگر این ایده‌ها درباره آخرین توسعه در بخش مهندسی تان و یا اینکه کلاه گیس رئیستان به چسب احتیاج دارد ، باشد!

اسپانیایی :

اسپانیایی از دیگر زبان هایی است که برای کار بسیار مهم است. به طور تقریبی نزدیک به نیم میلیارد افراد بومی و غیر بومی به زبان اسپانیولی حرف میزنند که قسمت زیادی از جمعیت را تشکیل می‌دهد. این زبان در اسپانیا و بیشتر آمریکای لاتین تکلم می‌شود و همچنین جامعه ی اسپانیولی در ایالات متحده به طور افزاینده ای در حال رشد است. پس اگر به دنبال دیگر زبانی هستید که در حال رونق است ، آموزش اسپانیایی را انتخاب کنید.

چینی :

یک میلیارد متکلم ؟ یادگیری چینی بنظر نیاز به توضیح بیشتر ندارد. به مشتری های چینی فکر کنید که میتوانید آنها را جذب کنید. همچنین کشور چین ، دومین اقتصاد بزرگ جهان را دارد. اگر شما چیزی به چین نفروشید پس احتمالا دارید از آن چیزی می‌خرید! سخن گفتن به زبان چینی ، شما را به چشم کارفرمایان ، دلچسب تر به نظر می‌رساند. با گسترش شرکت های بین المللی در کشور چین ، چینی ها نیاز بیشتری به افرادی دارند که به زبان چینی توسط دارند. متکلمان زبان چینی که همچنین به دیگر زبان ها بخصوص انگلیسی مسلط هستند ، بسیار بی شمار نیستند. به زبان ساده ، یادگیری این زبان به معنای پول بیشتری برای شماست. پس برای پیشرفت ، آموزش آنلاین زبان چینی را امتحان کنید

عربی :

در خاورمیانه ، جایی که افراد زیادی به زبان عربی حرف می‌زنند ، کمترین تعداد افرادی که به انگلیسی تسلط خوبی داشته باشند  نسبت به دیگر مناطق جهان وجود دارد. این بدان معناست که تکلم به عربی برای شما یک برتری به شمار می‌رود. گویش های بسیاری در کشورهای مختلف عرب وجود دارد ، اما زبان عربی استاندارد مدرن ( عربی معیار ) ، زبانی این که دنیای عرب آن را فهمیده و افراد می‌توانند به عنوان یک زبان معیار آن را به صورت آموزش آنلاین زبان عربی در آموزشگاه آنلاین زبان یاد بگیرند.

آلمانی :

انتخاب آخر ما برای یادگیری زبان تجارت ، یادگیری زبان آلمانی می‌باشد. چرا که آلمان دارای بزرگترین صنعت در اروپا بوده و همچنین در اتریش و سوئیس که کشوری بسیار پولدار بوده بدان تکلم می‌شود. بله ، بسیاری از آلمانی ها به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند. اما تکلم به زبان آلمانی ، سفرهای تجاری به کشورهای مرکزی اروپا را برای شما و شرکت های آلمانی دلچسب تر می‌کند.

با تمام این گزینه ها ، اگر قرار باشد که یک زبان را برای تجارت یاد بگیرید ، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ بگذارید نگاهی بیندازیم : اگر یک تاجر خانم قطری یک تاجر خانم چینی را ملاقات کند ، آنها به زبان انگلیسی صحبت خواهند کرد. انگلیسی همه جا یافت می‌شود و تقریبا غیر قابل گریز بوده و همچنین به معنای واقعی مهم ترین زبان برای تجارت است پس آموزش آنلاین زبان انگلیسی را جدی بگیرید.




نسرین پاغنده
انگلیسی
915