بهترین زبان خارجی برای یادگیری کدام است ؟

نمی دانید بهترین زبانها برای یادگیری چیست؟ خوب ، ممکن است شما جذب یک زبان خارجی شوید زیرا عاشق فرهنگ آن کشور هستید. اما شاید شما کمی عملی تر به این قضیه فکر میکنید ، شاید یادگیری آن زبان، برای به حداکثر رساندن فرصت های شما برای شغل، کار یا مسافرت باشد.

اگر چنین است ، ما اینجا هستیم تا الهام بخش شما باشیم. 

1. عربی
زبان عربی به سرعت در حال تبدیل به یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند برای کسانی است که امیدوارند بتوانند به اقتصادهای در حال رشد در خاور میانه و آفریقا برسند.

بنا به گزارش مجمع اقتصاد جهانی، این پنجمین زبان قدرتمند در جهان است، و احتمالاً همچنان که تجارت به گسترش خود و از کشورهای عربی ادامه خواهد داد، این زبان، همچنان به صعود ادامه خواهد داد.

۲. فرانسوی

فرانسه تبدیل به مساله‌ای بحث‌برانگیز شده‌است.

برای مثال، یک مقاله جدید در سال ۲۰۱۴ ادعا می‌کند که زمان آن رسیده که دست از تظاهر به اینکه، زبان فرانسه  یک زبان مهم در صحنه جهانی است، برداریم. 

برخی دیگر ادعا می‌کنند که رشد آفریقا، جاییکه زبان رسمی 11 کشور فرانسوی است، کمک خواهد کرد به اینکه این زبان باید یاد گرفته  شود. 

پس آیا می‌خواهید به آفریقا سفر کنید، هنوز ارزش فکر کردن در مورد یادگیری این زبان میانجی را دارد که می‌تواند  درهای جدی را برای آینده شما باز کند.

۳. آلمانی

در حالی که آلمان تنها در شش کشور (آلمان، اتریش، بلژیک، سوییس، لوکزامبورگ و لیخنشتاین، به طور رسمی، به عنوان  زبان بومی حدود ۱۰۰ میلیون نفر، صحبت می‌شود.

آلمان بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا است و زبان آلمانی برای تجارت و دیپلماسی بین‌المللی به رسمیت شناخته می‌شود.

4 .چینی 

هنگامی که مارک Zuckerberg  مهارت‌های ماندارین خود را به عموم مردم نشان داد، برخی از آن‌ها شگفت‌زده، برخی سرگرم و دیگران بدبین بودند.

یادگیری زبان چینی  یکی از هوشمندترین حرکاتی است که می‌توانید برای کسب‌وکار انجام دهید. در حال حاضر، تولید ناخالص ملی چین در سال ۲۰۲۹ به دست خواهد رسید و این کشور بزرگ‌ترین کشور تجاری جهان است.

این رایج‌ترین زبان در دنیا است - و دومین زبان که  از آن به صورت آنلاین استفاده می‌شود. بنابراین فرصت‌های زیادی برای تمرین به دست خواهید آورد.

 5. اسپانیایی

زبان اسپانیایی می‌تواند شما را تا دوردست ها ببرد.

آرژانتین، مکزیک، شیلی، جمهوری دومینیکن، هندوراس، السالوادور، پرو، ونزوئلا، اسپانیا … تنها چند تا از کشورهایی هستند که شما قادر به تمرین با بیش از ۴۸۰ میلیون نفر گویشور در سرتاسر جهان خواهید بود.

اگر شما این مطلب را می‌خوانید به احتمال زیاد ایده روشنی در ذهن دارید در مورد این که تمایل به یادگیری چه زبانی دارید. خبر خوب این است که با سایت ما، شما مجبور نیستید فقط بر روی یک زبان تمرکز کنید. شما می‌توانید با سرعت با 9 زبان آشنا شوید و اطمینان حاصل کنید که با سرعت یادگیری خودتان، تمام احتمالات چگونگی یادگیری زبان ها را در نظر گرفته اید.

این مطلب چطور بود ؟ نظرت برامون مهمه ، نظر بده ...